01.jpg

مدیر موسسه امام هادی(ع) در بیست و پنجمین سال تاسیس موسسه،که همزمان با زادروز میلاد آن امام همام برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت.


ایشان با تبریک میلاد امام هادی علیه السلام و خیر مقدم به حضار و میهمانان ابراز داشت: هدف ما در مؤسسه امام هادی علیه السلام، پر کردن خلأ های علمی و فرهنگی و تحقیق در زمینه ی منابع فقهی و روایی حوزه علمیه است که در کنار آن باید از ابزارهایی چون: متون ادبی، فیلم نامه، داستان و شعر برای کودکان و نوجوانان بهره بریم.
بنیانگذار موسسه امام هادی علیه السلام یکی از خلأهای مورد بحث در حوزه های علمیه را این مبحث دانست که آیا کتب علمای قدیم مانند شیخ صدوق و شیخ طوسی، فقه است یا این که خود عبارات هم روایات اهل بیت علیهم السلام هستند.
وی ابراز داشت: به کوشش این مؤسسه و سال ها تحقیق روی کتب این بزرگان، ثابت شد که همه عبارات کتبی مانند هدایه شیخ صدوق و نهایه شیخ طوسی، روایات اهل بیت علیهم السلام هستند و خوشحالیم که این تحقیقات مورد توجه رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار تقلید هم بوده است.
آیت الله رفیعی پور با بیان این که در کتاب اعتقادات شیخ صدوق ثابت کردیم که تمام عباراتش روایت است، گفت: الان مشغول کتاب های کمال الدین و خصال شیخ صدوق هستیم و امیدواریم زیر پرچم امام هادی علیه السلام بتوانیم وظیفه طلبگی خود را به خوبی انجام دهیم.
«پایان خبر»

02.jpg

03.jpg

 

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی