https://mhc.internationalsos.co.id/zgacor/ https://www.milesandmiles.net/ https://esqmpp.com/program/ https://www.nitafashions.com/assets/ https://dnatheshop.com https://scriptedsequence.com https://apkflyer.com/ https://medworksweb.com/ https://www.pelangi88ai.com/ https://fdp.nitttrchd.ac.in/backingup/pelangi88/ bagas88 https://ukm.stie-alanwar.ac.id/lib/nivo-slider/js/s10k/ http://cuttingbackkitchen.com/ https://ukm.stie-alanwar.ac.id/lib/nivo-slider/js/sk/ https://vipspain.ac.id/ indovip https://email.nitafashions.com/ https://files.nitafashions.com/
آغاز مسابقه بزرگ کتابخوانی چشمه سار کوثر، همزمان با میلاد حضرت زینب علیها السلام

 کیفیت کتابخوانی چشمه سار کوثر

مسئول روابط عمومی موسسه امام هادی علیه السلام از برگزاری «مسابقه کتابخوانی چشمه سار کوثر» ، با همکاری رادیو معارف، مرکز خدمات حوزه های علمیه و سامانه کتابخوان همراه پژوهان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد قادری، هدف از این مسابقه را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر افراد جامعه با ویژگی ها و خصائص بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دیگر دختران پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله توصیف کرد و افزود: این مسابقه به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می شود.

قادری گفت: کتاب «چشمه سار کوثر » با 180 صفحه ، یکی از آثار ارزنده ی حجت الاسلام و المسلمین مهدی عبداللهی است که حاوی 6 خطبه از خطبه‌های ارزشمند دختران رسول خدا صلی الله علیه و آله می باشد. اين خطبه ‏ها نشانگر منزلت رفيع، عظمت مقام، و دانش گسترده خاندان عصمت واهل‏بيت وحى عليهم السلام است كه هيچ گوينده و دانشمندى به پاى ايشان نرسد و احدی نتواند در نهايت بلاغت و فصاحت، اين همه مضامين عالى را  در قالب سخن بریزد، جز آنان كه مهبط وحى، معدن علم و گنجينه حكمت‏ اند، وجز در مكتب‏ رسالت و ولايت درس نياموخته‏ اند.

مسئول روابط عمومی  موسسه امام هادی علیه السلام از ویژگی های کتاب چشمه سارکوثر را دارا بودن تمامی زیارات حضرت زهرا سلام الله علیها همراه با ترجمه و اعراب کامل دانست و ترتیب مباحث این کتاب را اینگونه معرفی نمود:

نخستين خطبه، «خطبه فدكيّه» سخنرانى صدّيقه طاهره عليها السلام در جمع مهاجر و انصار در اثبات حقّ خود و دفاع از قرآن، پيامبر و احكام اسلام است كه حجّت را بر همگان تمام كرده و معانى بسيار بلند و عالى  در آن مطرح شده است.

دومين خطبه، سخنان آن حضرت در جمع زنان مهاجر و انصار و در بستر بيمارى است كه از حق خود و مظلوميّتش ومظلوميّت همسرش على عليه السلام سخن مى‏ گويد و راه عذر و بهانه را بر هر كسى مى‏ بندد.

سومين خطبه از زينب كبرى يادگار على و زهرا عليهما السلام است كه در جمع كوفيان سخن گفت و مردم را از نتيجه و عاقبت كارشان و زشتى كردارشان آگاه كرد.

چهارمين خطبه نيز از زینب کبری سلام الله علیها بوده كه بدون واهمه از قدرت و سلطه يزيد در مجلس او سخن گفت و ياوه‏ گويى او را پاسخ داده و رسوايش ساخت.

خطبه پنجم از دختر ديگر حضرت زهرا عليها السلام، حضرت ام كلثوم عليها السلام است كه او نيز با مردم كوفه سخن گفته و از بى‏ وفايى و ستم هاى دردناك آنها شِكْوه مى‏كند.

وآخرين خطبه از دختر امام حسين عليه السلام است كه مردم كوفه را مورد خطاب قرار داده، ظلم ها و سركشى هايشان و مظلوميّت اهل‏بيت را يادآور شد به گونه‏ اى كه دلها را آتش زد و اشك را جارى ساخت.

احمد قادری زمان شروع مسابقه را از 11دی همزمان با میلاد مسعود حضرت زینب سلام الله علیها و پایان آن را ۲۲بهمن ماه۱۳۹۷ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت:  نتایج مسابقه، پس از انجام مراسم قرعه کشی، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و زادروز میلاد امام خمینی رضوان الله علیه، اعلام و به۱۰ نفر از برندگان، پلاک طلا مزین و متبرک به نام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها از سوی موسسه امام هادی علیه السلام اهدا می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه امام هادی علیه السلام به نشانی http://www.imamhadi.ir/ و یا سایت آزمون موسسه به نشانیazmoon.imamhadi.ir مراجعه نمایند.

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی