امام دهم موسسه امام هادیبا سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری؛ جشن میلاد امام دهم در موسسه پیام امام هادی علیه السلام برگزار می شود.
مسؤول واحد ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه پیام امام هادی علیه السلام از برگزاری جشن میلاد امام علی النقی علیه السلام در این مؤسسه خبرداد و گفت: سخنران ویژه این همایش آیت الله حسینی بوشهری است.
حجت الاسلام قادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌از برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی علیه السلام در مؤسسه فقهی امام هادی علیه السلام قم خبرداد و گفت: این مراسم روز چهارشنبه 14 شهریور ماه همزمان با بیست و ششمین سالگرد تأسیس این مؤسسه همانند سال های گذشته با اقامه نماز جماعت به امام آیت الله صلواتی آغاز می شود.

مسؤول واحد ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه پیام امام هادی علیه السلام افزود: سخنران ویژه این همایش آیت الله حسینی بوشهری مدیر سابق حوزه های علمیه و عضو شورای عالی حوزه های علمیه خواهد بود و همچنین در این مراسم جشن عمامه گذاری 5 نفر از طلاب مؤسسه نیز برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به معرفی اجمالی مؤسسه پیام امام هادی علیه السلام پرداخت و گفت: این مرکز علمی 26 سال پیش تأسیس شده و در حال حاضر مدیریت آن بر عهده حجت الاسلام والمسلمین سید هادی رفیعی پور است؛ این مؤسسه رسالت خود را کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در موضوعات مختلف فقهی می داند و در این زمینه فعالیت های زیادی داشته است.

حجت الاسلام قادری تأکید کرد: مؤسسه پیام امام هادی علیه السلام مورد تأیید رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید نیز قرار گرفته است و آثار این مؤسسه در همایش های کتاب سال جمهوری اسلامی، حوزه، رضوی و فصل صاحب عنوان های برگزیده بسیاری شده است و جالب است بدانید کتاب «الاعتقادات شیخ صدوق» که از سوی مؤسسه امام هادی علیه السلام تحقیق و پژوهش شده است توسط رهبر معظم انقلاب رونمایی شد.

وی با بیان این که مؤسسه پیام امام هادی علیه السلام فعالیت های آموزشی نیز دارد، ابراز داشت: ما کارگاه های تصحیح متون زیارت معصومین علیهم السلام را برگزار کرده ایم ولی در کل این مؤسسه بیشتر فعالیت های پژوهشی دارد و پژوهشگران آن نیز از اساتید و طلاب با تجربه حوزه در موضوعات مختلف هستند.

مسؤول واحد ارتباطات و امور بین الملل مؤسسه پیام امام هادی علیه السلام در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به حساسیت بالای مؤسسه در تولید محصولات دینی و پژوهشی ما به صورت عمومی جذب طلبه و پژوهشگر نداریم، بلکه گاهی در طول سال به صورت محدود و با فیلترهای خاصی یک یا دو نفر جذب مؤسسه می شوند.

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی