اطلاع رسانی حوزه

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی علیه السلام، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «شمیم سیب بهشت»، با همکاری سامانه کتابخوان همراه پژوهان خبر داد

حجت‌الاسلام احمد قادری، هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی «شمیم سیب بهشت»، را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر افراد جامعه با ویژگی ها و خصائص بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توصیف کرد و افزود: این مسابقه به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می شود.

وی گفت: کتاب «شمیم سیب بهشت» یکی از آثار ارزنده حجت الاسلام محمد مهدی کافی است که در هفت بخش به بررسي اسماء، اوصاف، القاب، کنيه ها، فضائل و زندگي حضرت زهرا سلام الله عليها با مستندات روائي مي‌پردازد.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی علیه السلام از ويژگيهاي کتاب «شمیم سیب بهشت» را دارا بودن تمامي زيارات حضرت زهرا سلام الله عليها همراه با ترجمه و اعراب کامل دانست و ترتیب مباحث اين كتاب را اینگونه معرفی نمود: بخش اول: زندگاني حضرت زهرا سلام‌الله‌عليها./ بخش دوم: مقام بلند و سروري./ بخش سوم: پاكدامني، دانش و وابستگي به پيامبر./ بخش چهارم: مسئوليت پذيري./ بخش پنجم: آزارها و شهادت./ بخش ششم: زيارت‌هاي حضرت زهرا سلام الله عليها.

وی افزود: درضمائم کتاب، لوح حضرت زهرا عليهاالسلام با ترجمه فارسي و ليست بيش از 350 اسم، لقب و اوصاف آن حضرت که حدود 160 عدد آنها، برگرفته از زيارات و بقيه از منابع ديگر است، گردآوري شده است.

حجت‌الاسلام قادری زمان شروع مسابقه را از 22دی همزمان با میلاد مسعود حضرت زینب سلام الله علیها و پایان آن را 22بهمن ماه1397 همزمان با جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت:  نتایج مسابقه، پس از انجام مراسم قرعه کشی، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اعلام و به10 نفر از برندگان، پلاک طلا منقش و متبرک به نام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها از سوی موسسه امام هادی علیه السلام اهدا می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه امام هادی علیه السلام به نشانی www.imamhadi.ir و یا سایت آزمون موسسه به نشانی azmoon.imamhadi.ir  مراجعه نمایند.

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی