مسابقه شمیم سیب بهشتشفقنا- معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی علیه السلام از برگزاری «مسابقه کتابخوانی شمیم سیب بهشت» ، با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه و سامانه کتابخوان همراه پژوهان خبر داد.

به گزارش شفقنا، حجت‌الاسلام احمد قادری، هدف از این مسابقه را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر افراد جامعه با ویژگی ها و خصائص بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توصیف کرد و افزود: این مسابقه به صورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار می شود.

قادری گفت: «شمیم سیب بهشت» یکی از آثار ارزنده حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی کافی است که در هفت بخش به بررسی اسماء، اوصاف، القاب، کنیه­ ها، فضائل و زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها با مستندات روائی می‌پردازد.

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه امام هادی علیه السلام از ویژگی های کتاب « شمیم سیب بهشت» را دارا بودن تمامی زیارات حضرت زهرا سلام الله علیها همراه با ترجمه و اعراب کامل دانست و ترتیب مباحث این کتاب را اینگونه معرفی نمود: بخش اول: زندگانی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها./ بخش دوم: مقام بلند و سروری./ بخش سوم: پاکدامنی، دانش و وابستگی به پیامبر./ بخش چهارم: مسئولیت پذیری./ بخش پنجم: آزارها و شهادت./ بخش ششم: زیارت‌های حضرت زهرا سلام الله علیها

درضمائم کتاب، لوح حضرت زهرا علیهاالسلام با ترجمه فارسی و لیست بیش از ۳۵۰ اسم، لقب و اوصاف آن حضرت که حدود ۱۶۰ عدد آنها، برگرفته از زیارات و بقیه از منابع دیگر است، گردآوری شده است.

احمد قادری زمان شروع مسابقه را از ۲۲دی همزمان با میلاد مسعود حضرت زینب سلام الله علیها و پایان آن را ۲۲بهمن ماه۱۳۹۷ همزمان با جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت:  نتایج مسابقه، پس از انجام مراسم قرعه کشی، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اعلام و به۱۰ نفر از برندگان، پلاک طلا منقش و متبرک به نام حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها از سوی موسسه امام هادی علیه السلام اهدا می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مسابقه، به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه امام هادی علیه السلام به نشانی http://www.imamhadi.ir/ و یا سایت آزمون موسسه به نشانیazmoon.imamhadi.ir مراجعه نمایند.

 

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی