1976164در اين ديدار كه به بهانه انتشار كتاب»دعاء الندبة و توثيقه من الكتاب و السنه« صورت گرفت، معظم له پس از توضيحات مدير مؤسسه پيرامون كتاب فرمودند: گناه نيست كه انسان معلومات خود را بالا ببرد. مقام امام زمان ارواحناله الفداء بسيار بالا است. در دعاي ماه رجب، مي‌خوانيم: لا فرق بينك و بينها الا انهم عبادك، خداوند بي‌نهايت است، اين ذوات مقدسه ائمه عليهم‌السلام، در ادامه بي‌نهايت مي‌باشند، در نهايت و قيامت كه هميشه هستند.

در مبدأ هم بطور قطع، او ازلي و ايتها مخلوق او هستند. شناخت خدا و شناخت اينها، با متون ادعيه و زيارات، معارف نو و جديد است كه در دعاهاي ماه رجب بايد مطالعه شود و علما كارهاي عميق كنند و معلومات خود و جامعه را بالا ببرند، اينكه گاهي عالمي مطالب علمي را كار مي‌كند و براي همه معلوماتش، از ادعيه و زيارات مي‌گويد، خيلي خوب است.

در دعا »مولا عليك« هم نياز است، هم ناز »و ان اخذتني بجرمي اخذتك بعفوك « مي‌گويد من تو را به عفوت مي‌گيرم، يقه مي‌گيرد، عفو مي‌خواهد »ناز است«

بحمدلله حالا كه شما وارد ميدان ادعيه و زيارات شده‌ايد، بعضي از فضلاي مؤسسه را وارد كنيد تا اين مطالب را كار كنند، اين سلسه مطالب از جواهر بدست نمي‌آيد، جاي فهم اين مطالب در حوزه ديگري است، روي اين مطالب كار كنيد مطالب بالائي در ادعيه و زيارات است كه بايد روي آن كار عالمانه شود. سپس حضرت آيت الله جوادي آملي دامت بركاته، از تأليف كتاب »دعاء الندبة و توثيقه من الكتاب و السنه« اظهار خرسندي نموده و فرمودند: اين سبك تأليف شما، يك نوع شرحي هم بر دعاي ندبه مي‌باشد.  اين ديدار در تابستان 1392 صورت گرفت.

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی