موج اربعین در نهایت باعث نابودی دشمنان می‌شود/ پیام بزرگ اربعین برای ما مسلمانان این است که همچون امام‌حسین علیه السلام ذلت نپذیریم.

08ae461f14a3d195f7e52b850155dc3c XLماموستا خدایی: پیاده‌روی بزرگ اربعین "وحدت و همبستگی" مسلمانان را به رخ دشمنان نظام می‌کشد

از سوی دیگر ماموستا عبدالرحمن خدایی عالم برجسته اهل‌سنت، با تسلیت اربعین حسینی علیه السلام اظهار داشت: همه مسلمانان جهان اسلام به امام‌حسین علیه السلام و اهل‌بیت علیهم السلام ارادت خاصی دارند و با عشق و علاقه در پیاده‌روی بزرگ اربعین حضور پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به جایگاه و منزلت امام حسین علیه السلام نزد پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله گفت: قطعاً پیاده‌روی زائران اربعین حسینی بدون ثواب و اجر نخواهد بود و هر چقدر مسلمانان به امام‌حسین علیه السلام و اهل‌بیت علیهم السلام عشق و علاقه نشان بدهند باز هم کم است.
امام جمعه سنندج با بیان اینکه خوشبختانه هر سال به خیل جمعیت عاشقان حسینی و کاروان‌های پیاده از پیر و جوان و زن و مرد افزوده می‌شود، تصریح کرد: پیاده‌روی بزرگ اربعین وحدت، برادری و همبستگی مسلمانان را به رخ دشمنان نظام می‌کشد.
ماموستا خدایی افزود: پیاده‌روی اربعین به‌منزله نمایش وحدت اسلامی و بهترین فرصت برای تقویت انسجام و همدلی شیعه و سنی و تضعیف روحیه دشمنان است.

1513844290 154kurdt*ماموستا بهمنی: پیاده‌روزی بزرگ اربعین تجلی "وحدت و اتحاد" مسلمانان شیعه و سنی است

ماموستا اقبال بهمنی در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان کردستان با تسلیت اربعین حسینی، به اجتماع بزرگ و باشکوه اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان تمام جهان با عشق و علاقه وافر به زیارت امام حسین علیه السلام می‌آیند.
وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام جگرگوشه حضرت رسول‌الله صلی الله علیه و آله بود و اهل‌سنت نیز دوستدار اهل‌بیت علیهم السلام هستند، گفت: پیاده‌روی بزرگ اربعین تجلی وحدت و اتحاد مسلمانان است.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه امام حسین علیه السلام تنها مربوط به شیعیان نیست بلکه متعلق به تمام جهان اسلام است، تصریح کرد: مسلمانان شیعه و سنی همه با هم به زیارت امام‌حسین علیه السلام می‌روند و این حضور گسترده و حرکت ماندگار اتحاد خیل عظیم عاشقان اباعبدالله حسین علیه السلام را به دنیا نشان می‌دهد.
وی با اشاره به فرموده قرآن افزود: باید همه ما مسلمانان به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از دستورات پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله ، اهل‌بیت علیهم السلام و قرآن پیروی کنیم.
ماموستا بهمنی افزود: حضور باشکوه در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی پیام بسیار بزرگی برای مسلمانان و دشمنان دارد؛ نخست اینکه ما مسلمانان نیز همچون امام‌حسین علیه السلام ذلت نمی‌پذیریم و خود را موظف به پیروی از دستورات حضرت رسول‌الله صلی الله علیه و آله می‌دانیم و باید دشمن نیز درس عبرت بگیرد.

2bf792ab9186f339544f2e5dc1b59f30 M*ماموستا خالدی: پیاده‌روی اربعین سبب تقویت قدرت و وحدت مسلمانان و نابودی دشمنان می‌شود

همچنین ماموستا معروف خالدی اظهار داشت: اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی برای مسلمانان وحدت‌بخش و برای دشمنان نظام بیم‌آفرین و بیم‌دهنده است. این اجتماع سبب هیبت مسلمانان و وحدت بیشتر آنان و در عین حال نقش برآب کردن نقشه مستکبران می‌شود.
امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین نشان‌دهنده ارادات مسلمانان شیعه و سنی به امام حسین علیه السلام است، تصریح کرد: مردم باید درس از جان‌گذشتگی و عدم ترس از دشمن را از امام حسین علیه السلام الگو بگیرند.
وی با ذکر اینکه امام حسین علیه السلام خود و خانواده‌اش را برای احیاء دین راهی کربلا کرد، بیان کرد: اگر این حرکت تحول‌آفرین وجود نداشت، مسلماً یزید ملعون دین را به انحراف می‌کشاند.
ماموستا خالدی با تأکید بر‌اینکه این حرکت انقلابی باید پایدار باقی بماند، یادآور شد: پیاده‌روی اربعین یک نوع حرکت دینی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اقتداری است.
وی با اشاره به اینکه در این برهه حساس که تمام جبهه کفر علیه اسلام ایستاده است، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین منجر به تقویت قدرت، وحدت و روحیه مسلمانان و نابودی دشمنان خواهد شد و مسلماً برکت روح امام حسین علیه السلام و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله یاری‌گر مسلمانان خواهد بود.
به‌گفته امام جمعه موقت سنندج، حفظ اصل هویت پیاده‌روی اربعین باید از سوی مراجع و روشنفکران صیانت شود تا بتوان با آموزش صحیح مانع تحمیل اراده دشمن بر این چنین اقدامات وحدت‌آفرینی شد.
ماموستا خالدی یادآور شد: می‌طلبد ماهیت و هدف حرکت امام حسین علیه السلام به صورت اصولی تبلیغ و گسترش داده شود تا اصل معنویت حرکت دینی و معرفتی اربعین و امام حسین علیه السلام برای جوانان بیش از هر زمان مشخص و هویدا شود.

نوشتن دیدگاه

- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط موسسه امام هادی علیه السلام در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


تصویر امنیتی