Gantry 5 با عرض پوزش جهت خرید کتاب به سایت جدید فروشگاه موسسه پیام امام هادی علیه السلام مراجعه نمایید- جهت ورود به سایت کلیک کنید

قوانين و مقررات

شرایط و قوانین

 

مهم‌ترین شرایط و قوانین موسسه به شرح زیر است:

  1. کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.
  2. در صورت عدم دریافت سفارشات با بخش فروشگاه از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید.
  3. مسئولیت موسسه در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. با توجه به بیمه بودن کلیه بسته‌های ارسالی توسط موسسه، در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است.
  4. در صورت انصراف مشتری از سفارش تأیید شده (طی چهار روز کاری اول)، چون کتاب به درخواست ایشان تهیه می شود، 15% از مبلغ هزينه پستي کسر گردیده و مابقی به حساب مشتری مسترد می‌گردد.
  5. اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به موسسه صرفاً برای ارائه خدمات مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
  6. موسسه اخبار و اطلاعات خود و شرایط فروش ویژه را به صورت دوره‌ای برای مشتریان ارسال خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به دریافت این خبرنامه‌ها موضوع را از طریق ایمیلاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اطلاع دهید.
  7. هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.
  8. طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل 2 بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور «گواهی در محل نصب کند» تا گیرنده ظرف 10 روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.
  9. هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.
  • کوپن‌های تخفیف ارائه شده به مشتریان فقط در یک سفارش قابل استفاده هستند و در صورت برگشت سفارش به هر دلیل، این مبلغ به مشتری قابل استرداد نخواهد بود.
  • پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایمیل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است.

 

 

 

تماس با ما

      •  

        قم - خیابان توحید

        کوچه 5- پلاک 31

      •  

        025-38833677

        025-38825255

        09120144331

محصولات