شما هیچ .
پرسشهای متداول
سوالات متداول
درخواستها به چه شکل رسیدگی میشوند؟ درخواستهای مشتریان محترم در سیستم فروش با مراجعه به سایت، اقلام مورد نظر را در سبد خرید قرار داده و پس از طی مراحل، سفارش خود را ثبت میکنید. بدین ترتیب درخواست در سیستم ثبت گردیده و یک ایمیل حاوی مشخصات سفارش و شماره سفارش به صورت خودکار برایتان ارسال میگردد. ثبت سفارش صرفاً بیانگر درخواست شماست و در این مرحله هیچ اقدامی روی سفارش صورت نمیگیرد. سفارش ها هر روز بررسی شده و در فهرست آماده سازی قرار میگیرند. در صورتیکه اقلام سفارش داده شده در انبار موسسه موجود باشد سفارش در همان روز و در غیر اینصورت ظرف یک تا سه روز کاری جمع آوری و ارسال خواهد شد. هزینه ارسال سفارش چطور محاسبه می شود؟ هزینه ارسال سفارش شامل هزینه بسته بندی و آماده سازی و هزینه پست است. سیستم فروش بر اساس تعرفه شرکت پست تنظیم گردیده و مجموعه هزینه بسته بندی و ارسال با توجه به روش پست مورد نظر و بر اساس وزن اقلامی که در سبد خرید قرار داده اید محاسبه گردیده و در سفارش اعمال میگردد. هزینه ارسال شامل تعرفه پست و هزینه بسته بندی است. سفارش چه زمانی به دستم میرسد؟ از زمان فاکتور شدن سفارش که به منزله تأیید پرداخت آن است، سفارش بین یک تا سه روز کاری برایتان ارسال میشود. پس از ارسال با توجه به نوع پست انتخاب شده، در حالت پست سفارشی ظرف 4 تا 7 روز کاری و در حالت پست پیشتاز ظرف 2 تا 4 روز کاری سفارش به دستتان خواهد رسید. پس از ارسال بسته، میتوانید کد رهگیری را با مراجعه به بخش کاربری و مشاهده سفارش و یا بررسی ایمیل تأیید ارسال بدست آورید. این کد را میتوانید در سایت رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و آخرین وضعیت بسته را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در حالت پست سفارشی، به روزرسانی اطلاعات کد رهگیری توسط اداره پست با تأخیر انجام شده و ممکن است دقیق نباشد. پس از ارسال بسته، مسئولیت آن بر عهده اداره پست جمهوری اسلامی ایران بوده و موسسه هیچ اقدامی روی آن نمیتواند انجام دهد. از اینرو اگر بعد از ارسال در زمان مقرر بسته به دستتان نرسید میتوانید با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست مراجعه کرده و وضعیت آنرا جویا شوید. با توجه به اینکه کلیه بستهها با بیمه ارسال میشوند اداره پست موظف است در صورت عدم تحویل بسته، خسارت وارده را طبق قوانین پست به شما پرداخت کند. برای رهگیری مرسولات پستی می توانید به سیستم رهگیری مرسولات پستی مراجعه کنید. کد رهگیری بسته ارسالی برای شما از طریق مراجعه به بخش کاربری و کلیک روی تب بارنامه ها بدست آورید. کد رهگیری در زمان ارسال بسته نیز به صورت ایمیل برایتان فرستاده می شود. آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟ پرداخت در محل صرفاً برای ارسال به آدرساستان قم ممکن است. به این منظور باید ابتدا سفارش خود را ثبت کرده و روش ارسال را نیز پیک موتوری انتخاب کنید. در مرحله بعد با بخش سفارشات تلفنی موسسه تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید. مسئول سفارشات امکان ارسال به صورت پس کرایه را بررسی کرده و در صورت وجود این امکان، سفارش با هماهنگی شما به صورت پس کرایه برایتان ارسال خواهد شد. آیا قیمت کتابها و دیگر محصولات سایت به روز است؟ موسسه به صورت روزانه به روزرسانی میکند. هزینه سفارش را چطور پرداخت کنم؟ علاوه بر امکان پرداخت آنلاین از طریق پایانههای پرداخت بانکی، امکان پرداخت هزینه سفارش از طریق مراجعه به شعب بانکها و یا کارت به کارت نیز وجود دارد. پرداخت الکترونیکی پرداخت آنلاین از طریق پایانه پرداخت بانک تجارت انجام میشود. انتقال کارت به کارت در شبکه شتاب هم از طریق دستگاههای خودپرداز بانکها قابل انجام است و هم از طریق سیستم اینترنتی بانکها. هنگام ثبت سفارش میتوانید پایانه پرداخت را انتخاب کرده و با در دست داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره 16 رقمی، شماره 3 یا چهار رقمی CVV، تاریخ انقضا و رمز دوم هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. در روش پرداخت آنلاین، در صورت تأیید پرداخت سفارش به صورت خودکار به صورت فاکتور شده تبدیل گردیده و با اولویت بالاتری نسبت به پرداخت بانکی در فهرست آماده سازی قرار میگیرد. توجه داشته باشید که برای پرداخت آنلاین لازم نیست کارت بانکیتان توسط همان پایانه پرداخت صادر شده باشد و پایانههای پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب قابل استفاده هستند. پرداخت بانکی اگر به هر دلیل امکان پرداخت آنلاین برایتان وجود ندارد، میتوانید وجه سفارش را از طریق شبکه بانکی به حسابهای موسسه واریز فرمایید. در این حالت لازم است پس از پرداخت، اطلاعات دقیق آن شامل تاریخ واریز، کد پیگیری واریز، مبلغ دقیق، بانک و حسابی که به آن واریز کرده اید و شماره سفارش خود را به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کرده و یا اطلاعات را از طریق تلفن 38833677 به بخش سفارشات اینترنتی اطلاع دهید. نام بانک: تجارت نام صاحب حساب: انتشارات پیام امام هادی(ع)- سید هادی رفیعی پور علوی شماره حساب: 1539076341 شماره عابر بانک مجازی: 6273539991666602 توجه! پس از واریز وجه، اطلاعات واریز را برای ما ایمیل کرده یا تلفنی اطلاع دهید. در غیر اینصورت امکان تأیید واریز وجود نخواهد داشت.
|